Novice

DOLOMITI IN GARDSKO JEZERO

Škocjanski zatok

PRVI DAN: 29. junij 2016 sreda

Sredi tedna, ob 6.30 uri sva se odpravila na novo dogodivščino. Tokrat sva se odločila da obiščeva DOLOMITE v Italiji. Po tradiciji sva v pekarni Fijavž v Šempetru kupila "frišne" žemljice in odpeljala v smeri Trojan. Stanje števca 33317 km

Kmalu sva morala ustaviti, saj imajo TROJANE zelo dobro kavo, ter splošno znane in okusne krofe. Midva prisegava na borovničeve.

Da bo vse zabeleženo ves čas skrbi Vesna. Zopet bova ošvrknila pot do izhodišča Dolomitov in tam opisala kaj več.

Pot naju je vodila skozi Kranjsko Goro, kjer sva v Ratečah prestopila meja in že sva se znašla v Italiji. Nadaljevala sva skozi TRBIŽ po italijansko TARVISIO, kjer imajo znano smučišče, včasih pa smo sem hodili po usnjene jakne.

Prvič sva se ponovno ustavila ob 13. uri v kraju FORNI DI SOPRA, ki že spada v območje Dolomitov in popila sok. Stanje števca 33552 km. Pred nama je bil, na cesti SS52 prvi prelaz Passo d. Mauria z višino 1298 m.  Uspešno sva ga premagala in se spustila v dolino, do jezera LAGO DI CADORE.

Postanek ob jezeru je bil obvezen, čeprav je močno pihal veter si ga je bilo vredno ogledati. Smrček se je seveda moral zapeljati kar na sredino, da je lahko poziral.

Ob 15. uri sva Smrčka parkirala v CORTINI D'AMPEZZO. Za dve uri parkiranja sva odštela 2 € in se odpravila v mesto. Cortina je seveda smučarsko središče, vendar vseeno celo leto živi za turizem.

Uživala sva ob raziskovanju mesta in še najbolj nama je bil všeč HOTEL DE LA POSTE in hotel Royal. privoščila sva si tudi sadno kupo in banano split. Iz previdnosti sva si kupila še cestno karto Dolomitov, da nama bo lažje.

Glede na to, da sva bila že 8 ur na poti je prav, da strneva prve vtise, kako sva prišla od doma do Cortine in kaj vse sva na poti doživela. Najine prve kilometre potepanja po Dolomitih si lahko ogledate v albumu CORTINA D'AMPEZZO.

Po ogledu Cortine, sva se vrnila do Smrčka, ki naju je prav nestrpno čakal. Pot sva nadaljevala po SR48 proti prelazu TRE CROCI na nadmorski višini 1805 m

Prelaz je Smrček seveda zlahka premagal in pozno popoldan sva prispela v vas MISURINA, kjer sva nameravala poiskati kamp in prespati. Dovolj je bilo kilometrov za prvi dan.

Malo iz naselja sva našla kamp ALLA BAITA. Cena kampa je bila 22 €, v to pa je bila všteta elektrika, WC in tuš s toplo vodo tako, da sva se pred večerjo še nekoliko osvežila.

Pripravila sva si večerjo in odšla počivat. Stanje števca 33635 km. 318 km za prvi dan, preko dveh prelazov, bo kar dovolj.

DRUGI DAN: 30. junij 2016 četrtek

Vremenska napoved je bila za četrtek slaba, zato se nisva odločila, da bi odšla na krožno pot okoli TREH CIN ali TRE CIME DI LAVAREDO. Izbrala sva bližnjo varianto in se odločila, da raziščeva jezero, trgovine in se s sedežnico odpeljeva na kočo COL DE VARDA, ki se nahaja na 2106 m nadmorske višine.

Za sedežnico sva odštela 22 €. Žal se je vreme močno skujalo tako, da sva v Misurini na hitro kupila nekaj hrane, spominkov in prišla do Smrčka ravno, ko se je precej ulilo. Deževno popoldne sva izkoristila za prijeten počitek in pregledovanje fotografij.

Album te čudovite vasice ob jezeru, si oglejte v albumu MISURINA

TRETJI DAN: 1. julij 2016 četrtek

Glede krožne poti okoli treh Cin so nama dobro svetovali, da naj se tja odpraviva kar z avtobusom, saj je postaja neposredno ob kampu. Avtobus za dve osebi je v eno smer 7,5 €. Sicer je na izhodiščni točki tudi dokaj veliko parkirišče a odločila sva se, da Smrčku privoščiva počitek.

Krožna pot okoli treh vrhov - TRI CINE se prične na planinski koči AURONZO, na višini 2500 m. Čudovita naravna kulisa mogočnih gora te kar prisili da pritiskaš in pritiskaš na prožilec fotoaparata. Obvezen je tudi postanek pri kapeli, posvečeni planincem, zraven so tudi spomeniki žrtvam vojne.

V stenah plezalci, midva pa napredujeva proti planinski koči LAVAREDO.

Ob koči Lavaredo so vidni ostanki 1. svetovne vojne, celo ohranjeni bunkerji. Vseskozi se vrtima okoli treh vrhov Cin in uživava ob pogledih nanje. Veselo nadaljujeva proti planinski koči LOCATELLI, kjer pa vas bodo pozdravili avstrijski oskrbniki. Privoščila sva si špagete carbonara in pivo. Izredno okusni, pivo ohlajeno.

Podala sva se naprej, dobro okrepčana, še mimo planinske koče LANGALM na višini 2283 m. Od tu je le še krajši planinski skok do "avtobusne postaje" od koder sva se navdušena nad razgledi krožne poti okoli treh Cin vrnila v kamp.

Precej fotografij se je nabralo na tej poti. A nisva si mogla pomagati, saj so razgledi čudoviti. Oglejte si album TRE CIME DI LAVAREDO - TRI CINE.

Ob 15.30 uri sva zapustila kamp in plačala 44 €. Še isti dan sva nameravala priti do kampa pod MARMOLADO.  Na poti so seveda tudi čudoviti CINQUE TORRI in na vrh le teh pelje tudi gondola a kaj, ko je dež vse pokvaril. Smrček je prišel na vrh prelaza FALZAREGO na višini 2117 m

Po slikoviti cesti sva prispela do vasice CAPRILE, ki naju je navdušila s svojo simpatičnostjo.

Že kar nekoliko utrujena sva prispela pod Marmolado in na srečo ob 18.45 uri našla kamp MALGA CIALEPA MARMOLADA, ki ima resnično zanimivo gostišče, živalski vrt in je zelo lepo urejen. No, pa naj preko noči dežuje, da bo jutri, ko greva na Marmolado dan lepši. Stanje števca 33704 km

ČETRTI DAN: 2. julij 2016 petek

Na srečo sva se prebudila v lepo jutro. In na dan najine obletnice poroke, se bova povzpela pod nebo, tako visoko, kot še nisva bila. Na MARMOLADO. Vrh sega 3343 m visoko v nebo, razgledna ploščad pa se nahaja na višini 3265 m. Vožnja z gondolo po italijansko FUNIVIA MARMOLADA  (opis na povezavi) je bilo pravo doživetje predvsem zaradi prehajanja iz vidnega v meglo.

Prva vmesna postaja Coston d'Antermojaa je na 2350 m. Na 2950 m se nahaja druga vmesna postaja Serauta, kjer je izreden muzej 1. svetovne vojne, restavracija z barom in trgovina s spominki, kjer sva seveda nekaj morala zapraviti. Končna postaja je Punta Rocca 3265 m, kjer je razgledna poščad in jama Marije, kraljice Dolomitov

Meglice so se po nekaj minutah razblinile in imela sva srečo, da sva lahko uživala v razgledu, ki jih ponuja Marmolada. Obiskala sva jamo Marije, kraljice Dolomitov in julija uživala na snegu. Na vmesni postaji sva si ogledala muzej velike vojne, kupila nekaj spominkov in si privoščila štrudelj. Za gondolo sva s popustom, zaradi bivanja kampu plačala 56 €. Izlet na vrh Marmolade ni razočaral in resnično sva uživala. Za kamp sva plačala 26 €.

Zaradi slabe vremenske napovedi, sva se odločila da je dežja v Dolomitih za tokrat dovolj. Odločitev je bila prava, saj sva ARABBO in prelaz Pordoi prevozila v dežju. Določila sva novo smer, GARDSKO JEZERO

Najino obletnico in vse opisano, si oglejte v albumu MARMOLADA

Takoj, ko sva zapustila Dolomite, je prenehalo deževati, prikazalo se je sonce in končno so bili pred nama sončni dnevi.

Ob 19.30 uri sva se pripeljala v kraj PESCHIERA DEL GARDA. Ob gardskem jezeru je kar nekaj kampov, čeprav so precej zasedeni. S Smrčkom smo imeli srečo in zanj našli "poceni" parcelo za 17 € na noč. Kamp na parcelah nudi vse potrebno, elektriko, vodo in sanitarije. Še bazen in restavracijo sva imela kar čez cesto, na razdalji nekaj metrov.

Pravočasno sva torej parkirala v kampu BUTTERFLY. Stanje števca 33952 km.

Ker je bila ravno najina obletnica poroke, sva si v prijetni restavraciji, kar čez cesto, privoščila čudovito večerjo.

PETI DAN: 3. julij 2016 nedelja

V Peschieri del Garda sva bila tri dni, zato bova utrinke raziskovanja in uživanja v mestu, obdanem z obzidjem in vodnimi kanali zajela v "skupnem" albumu. Mesto je polno rož, zgodovine, trgovin, vozila sva se tako z vlakcem (2.5 € na osebo), kot tudi s čolnom (7,5 € na osebo) po kanalih med obzidjem.

Ker je bil napovedan lep dan, sva se odločila, da obiščeva GARDALAND. Kot gosta kampa sva do Gardalanda imela zastonj BUS, sicer pa je bilo od kampa do zabaviščnega parka 5 km. Za karti sva dala 65 €, veljajo pa tudi za obisk parka SEA LIFE

Uživala sva kot mala otroka, utrinke pa spravila v album GARDALAND.

ŠESTI DAN: 4. julij ponedeljek

Po zajtrku sva odšla na raziskovanje čudovitega mesta. V mesto sva se odpravila peš, saj je kamp od centra oddaljen zgolj 5 minut. Ravno ta dan so imeli v mestu tržnico, zato sva to izkoristila in si jo ogledala.

V tem mestu je tudi policijska šola, kjer so v stekleni kocki ostanki vozila, udeleženega v eksploziji na AC v Capaciju, kjer je mafija izvršila atentat sodnika Giovannija Falconeja. Pri tem so umrli policisti te šole.

Ker sva imela še veljavni karti za SEA LIFE park, sva se odločila in se z avtobusom odpeljala še na ogled te atrakcije. Oglejte si album SEA LIFE.

V mestu PESCHIERA DEL GARDA sva bivala od petka, 2. julija 2016 do torka, 5. julija 2016, ko sva se odpeljala proti domu. Tri dni sva raziskovala mesto in njegovo okolico, celo do Gardalanda sva odšla peš in nato z avtobusom nazaj.

Obisk mesta resnično priporočama, saj vas bo očaral z ogromno rožami, čudovito arhitekturo, obzidjem. Omogoča vam raziskovanje peš, ali pa z vodnim taksijem oz. mestnim mini vlakcem.

Vse to sva preizkusila, doživela tudi utrip življenja v tem izrazito zgodovinsko, turističnem mestu. Od tu, sva se tudi vrnila direktno domov. Prelepe občutke starega, a čudovitega in mesta cvetlic si oglejte v albumu PESCHIERA DEL GARDA.

SEDMI DAN: 5. julij torek

Stanje števca 33952 km. Privoščila sva si zajtrk, saj sva vedela, da je pred nama precej dolga pot. Kamp sva plačala 51 € in 6 € takse in se ob 9. uri odpeljala proti domu.

Vozila sva skozi Verono, Vicenzo, Padovo, obvozila Benetke in nadaljevala v smeri Trsta. Pred trstom sva zavila proti Novi Gorici in nato proti Postojni, kjer sva še zadnjič tankala. Stanje števca 34311 km. Domov sva brez težav prispela ob 20. uri in ponovno srečno zaključila še eno čudovito potovanje. Vreme včasih spremeni naše načrte, a tokrat ni bilo s tem nič narobe.

Stanje Števca pred domačo hišo 34400 km.

POTOVALNA STATISTIKA

PREVOŽENIH: 1083 km

ŠTEVILO DNI: 7

GORIVO: pri porabi 10-15 l/100 km 165,00 € ( poraba večja  - Dolomiti )