Novice

HOMOLOGACIJA IN FINESE

Škocjanski zatok

Do mehanika Milana je Smrček potoval z vlečno službo. Prometni predpisi pač ne tolerirajo neregistriranih in nezavarovanih vozil in prav je tako. 

Nekaj dni si je Smrček rezerviral za pregled motorja, zavor, tehnične izpravnosti, nato pa bo pripravljen za potovanja. 

Smrček bo sedaj pri Milanu počakal še na zadnji servis, nato pa na tehničnega. Glavno je, da se preveri krmiljenje, zavore in seveda motor. Smrček kar nekaj časa ni pretegnil svojih koles in takrat kakšna stvar rada zaspi...otrdi ipd. 

A kolikor poznam Milana, bo našel recept za morebitne težave.

Takšen je ta hud stroj. Renault 1647 ccm. Milan je imel več težav z zavorami, kot pa z motorjem. Kako je z zavorami pri tem kombiju so opisali že v testu Avto magazina. 

Kaj čemo, letnik izdelave ponuja pač kvaliteto, ki je bila takrat na voljo in če je bila takrat dovolj dobra, da je kombi vozil in se prodajal po celi evropi, ne vidiva razloga, da tega tudi sedaj ne bi zmogel. 

In zopet na vleko. Tokrat v Velenje, kjer je Smrček opravil tehnični pregled in pridobil homologacijo, da ni več specialno gasilsko vozilo, temveč vozilo za prevoz oseb. 

Smrček je tako prepotoval dolgo pot, na kateri je predvsem s pomočjo prijateljev, brez katerih pač ne bi šlo, postal spoštovanja vreden starodobnik. 

Fantje so vse lepo pregledali in ugotovili, da je vse v redu. Saj drugega niti nismo pričakovali. Smrček je vseeno moral predložiti vsa potrebna potrdila, da je prenova potekala strokovno, da so strokovno nameščeni varnostni pasovi itd. 

No in po končani homologaciji se je končno, skoraj po letu dni napotil proti domu. 

Smrček se je končno, po letu dni vrnil domov. Upajmo, da je tokrat zadnjič potoval z vlečno službo. Saj ne, da mu ni bilo všeč, a od sedaj naprej, se bo moral zanašati na svojo moč in kvaliteto. 

V to seveda ne dvomiva, seveda pa je logično, da bodo potrebna kakšna razvajanja, popravila ipd., saj je konec koncev Smrček že starejši gospod. 

Še dovoz je medtem popolnoma nov. V čast Smrčku. No, tako se je pač izšlo. Je pa prišel na lepo ta naš mini kombi. Doma ga bomo sedaj samo še razvajali. 

Nekoliko bo potrebno še postoriti, da bo notranjost še udobnejša, potem pa švrk na prvi izlet. 

Zadnje finese sva opravila kar sama. Na domačem dvorišču. Vse zato, da bo res lep in tudi znotraj kot nov. Med vožnjo bova namreč v vozilu in prav je, da je tudi znotraj tako lepo urejen, kot je zunaj. 

In smo zopet tam, bo treba "abdekat"...pa sprej v roke, vanilijeva barva in gremo barvat notranjost. 

Zato, da lahko pobarvaš še zadnje malenkosti, je včasih potrebno "abdekat" pol avta. A brez tega ne gre. Spreji so čudovita stvar, le počasi in z majhnimi in večkratnimi nanosi je potrebno delati. 

Notranjost je postajala vse bolj všečna in Smrček je tudi znotraj postajal vedno lepši.  

Še tablice, da bomo lahko uradno pohajkovali po Sloveniji. RV - recreational vehicle, ali v prevodu "vozilo za rekreacijo". Očitno sva vzela prave tablice, ki že same govorijo o tem, da je to vozilo za izlete, rekreacijo, potepanja. 

Precej dolgo pot je prepotoval naš Smrček, da si je končno lahko nadel reg. številko. 

Irena se je potrudila in sešila Smrčku zavese. Montaža zaves je najino avtorsko delo in bi ga lahko kar patentirala. Zavese so pač v stilu Smrčkovih barv in je sedaj pa res lep. 

Celotna notranjost navdušuje s svojimi barvami in glede na letnik tudi udobjem, saj so materiali celo boljši od tistih izpred 30. let, kar je v bistvu tudi logično. 

Takšen se sedaj Smrček vozi naokrog. 

Če boste pridni in čisto tiho, ga morda tudi vi zagledate kje na cesti. 

Ni iz pravljice, čeprav je pravljičen. Je resničen in z njim neizmerno uživamo. Želja je, da z njim prepotujeva čimveč sproščenih kilometrov. 

 

Kdor išče cilj, bo ostal prazen, ko ga bo dosegel, kdor pa najde pot, bo cilj vedno nosil v sebi.

Nejc Zaplotnik