Smrček si je že bolj podoben in dobiva končno obliko. Montiranje delov nazaj na avto ni mačji kašelj, a če se pa štirje "dedi" spravijo na njega bo pa ja. Izgleda morda enostavno, a tu ne gre za plastične ali gumijaste nastavke. Ne moreš popravljati malo v desno in levo, enostavno mora pasati in biti narejeno natančno, sicer stvari ne spraviš skupaj.
Sprednji odbijač je Smrčka lepo poživil, verjetno je njegova vloga dejansko bolj vizuelna, kot pa varnostna - glavno je, da izgleda lepo.
Zadnji odbijači so bili ponovno pesem zase. Vendar je šlo tokrat vseeno brez rezanja in brušenja. Samo posode za gorivo je bilo potrebno namestiti prej, potem pa gre. In ja, zanimiva opravila so tole. Tudi odbijači so imeli svojo vrečko, v kateri so bili nosilci, vijaki in matice, seveda oprane v bencinu in spolirane - ali pa smo nabavili nove.
Takšen sem nekje vmes. Ko še nimam ravno vseh delov na oz. v sebi. Imam pa kolesa, luči, smerokaze, odbijače. Tudi stekla bodo kmalu in potem bom resnično čudovit.
Ja, res je Smrček lahko že precej ponosen nase, saj se sedaj že dobro vidi, kakšen bo vozil po naših cestah in upajmo tudi preko meja.
Zadnji del je bil skoraj že zaključen. Samo še okvir za tablice in pokrovi za luči, ki osvetljujejo tablico, pa bo. Vse dele nam je uspelo namestiti brez povzročanja škode, saj smo se bali, da bi kakšen del lahko počil, se izgubil ipd.
Tudi kljuka še manjka, pa zadnje steklo, a tudi to še pride. Kaj kmalu
Jože se je ukvarjal z brisalci, da bodo pravilno nameščeni. Nič ni tako zelo enostavno, smo skupaj ugotovili. Sistemi na teh avtomobilih so dejansko čisto drugačni od današnjih. In Smrčka ne moreš priklopiti na računalnik, da bi pokazal, kje so napake. In ravno v tem je tudi njegova čar. Precej manj napak lahko pokaže, saj nima vse te sodobne krame v avtomobilu, kot jo imajo sodobna vozila.
Romantika starih avtomobilov je tisto, kar nam je narisalo nasmeške na obraz tudi takrat, ko kakšen navoj ni pasal ali se je upiral.
Spodaj desno - eden izmed resnejših momentov. Namestitev posode za gorivo. Na pomoč je prišel tudi avtoelektričar, ki je na koncu le pravilno zvezal električno napeljavo, da števec sedaj kaže količino goriva.
Če se tu zmotiš, lahko sam sebi narediš lep požarček. Zato pa so strokovnjaki in ni potrebno vsega vedeti.
Tudi z masko je bilo nekaj dela. Bila je namreč počena in ne v najboljšem stanju. Tudi vibracije naredijo svoje in v teh letih ni čudno, da je plastika počila.
Glede na to, da na trgu ni ponudbe za vsakim vogalom, je bilo potrebno sprejeti odločitev, da se bo masko pač "poflikalo"
Pa vendar. Če se Pero nečesa loti, potem to tudi naredi. Nekaj plastike, malo kita, pa bo maska kot nova. Tako enostavno to seveda ni in če se s temi stvarmi ne ukvarjaš, potem je to bolj kot ne misija nemogoče.
Maska je končno spoznala, da nima smisla, da se upira in bo tudi zanjo bolje, če bo izgledala kot iz trgovine. In tako je tudi bilo.
Spravila sva se na tla v potniškem delu kabine. Milan je medtem rešil še nekaj stvari, katere mi niso in niso šle. Kdor zna, pač zna. Medtem smo Smrčku namestili stekla in postal je čisto drugačen.
Pričela sva nameščati alu plošče tako, da bodo tla v potniškem delu ravna in ne valovita, kot so na fotografiji.
Takole. Končno so dela zaključena in lahko se bova posvetila še drugim opravilom, da bo Smrček dobil podobo, kot sva si jo zamislila. Fantje Milanovi Kompletki so opravili res fantastično delo. Žrtvovali so tako čas, živce ( zaradi mene ) in znanje, da smo Smrčka spremenili v pravega frajerja.
Takole z voznikove strani je zadeva zaključena. Pnevmatike še porihtamo pa bo.
Od spredaj.
Čudovito je izpadel, masko smo lepo obnovili. Obnovljena je tudi značka IMV, ki je na novo ročno pobarvana in polakirana tako, da deluje, kot iz trgovine.
Tako mora Smrček tudi izgledati. Vsak del je bil natančno obnovljen, popravljen, polakiran. Brez teh malenkosti celota ne bi bila takšna, kot je.
Od zadaj.
Smrček je sedaj tudi tu bil sestavljen do zadnjega vijaka in pripravljen za odhod. Smrček je bila tako januarja 2011, torej štiri mesece po nakupu vsaj kar se ličarskih del tiče zaključen.
Opravljeno je bilo ogromno delo. Večina obnove je tako bila za nama, čeprav sva se zavedala, da je potrebno urediti še notranjost, homologacijo, registracijo...
Hvala Milanovi ekipi, Dejanu, Perotu in Jožetu. Pomagali ste nama uresničiti sanje in skupaj s Smrčkom vam bova večno hvaležna. Kompletki ste opravili čudovito delo in spravili Smrčka nazaj na cesto.