Novice

V NOVIH BARVAH

Škocjanski zatok

Ko sva naslednjič prišla, je Milan Smrčka pobarval tudi že z rdečo barvo. Paše mu, ni kaj. Treba si ga bo ogledati z vseh strani. Resnično je kombinacija barv, vsaj po našem mnenju zelo dobro uspela, vi pa si boste svoje mnenje lahko ustvarili, ko se srečamo na cesti. Sedaj, ko je tako lep, pa ga bo vseeno potrebno še sestaviti in pred nami je vse tisto, kar smo prej z njega sneli. 

Pa naj nam dame ne zamerijo literature...smo konec koncev le v garaži, kjer prevladujemo moški. 

Milan se je zelo potrudil. Smrček je bil tudi že spoliran in prav užival je v svojem novem sijaju. Lep, vsaj nama je zelo lep. Pri odločitvi, da uporabima te odtenke barve nikoli ne veš, kako bo na koncu zares izpadlo. Prehod med barvama je čist in natančen. Jap...takle bo naš Smrček. 

Dejan in Jože sta medtem že pobarvala posode za gorivo - kot rečeno ima Smrček kar dve...eno za nafto, namenjeno vebastu in eno za bencin. Priklopila sta tudi števce, za priklop na "omrežje" pa bo poskrbel avtoelektričar. 

Posode je bilo potrebno vmes malo "pošvasati", "zgrundirati" in "poštrihati" tako, da bo bolj po "nemšk". Občutek je bil, da so stvari sedaj kar same od sebe stekle zelo hitro. 

Pravi lepotec tale Smrček. Kar nestrpen je že bil, kdaj bo dobil svoje dele, šipe, sedeže, luči, brisalce in tako dalje. 

Vse tiste dele, ki so počivali v skladišču bo potrebno počasi prinesti v garažo in v obratnem vrstnem redu zmontirati na Smrčka. Zna pa to biti še zanimivo, ali bo delov zmanjkalo ali pa jih bo preveč, v to smo bili vsi prepričani. 

No, pa naj mu bo, smo rekli in mu pričeli montirati nazaj njegove dele. Najprej luči, da se bo videl, kako lep je, nato pa vse ostale dele, brez katerih ne bo popoln. 

Težava pri tem je, da je za razliko od demontaže, pri montaži potrebno biti precej bolj pazljiv, saj nismo hoteli poškodovati barve. In seveda nam je uspelo, da je Smrček napredoval brez prask. 

Motorčki za brisalce in nastavek za čiščenje stekla. Pa se je začelo. Malenkosti, zalo pomembne sicer, so nam zopet vzele precej časa. In ravno v malenkostih je čar. Če nočeš, da brisalec na avtocesti odleti, da curek za steklo na šprica kar nekam, je to delo pač potrebno opraviti natančno, pri tem pa resnično paziti, da ne pobereš zobov, navojev, da ne poči kakšen plastičen del. 

Dejan se je ukvarjal z gumicamim za vrata. Sistemi pač, ki jih danes ne vidimo več. Vse gumice oz. tesnila za vrata sva nabavila na novo. K sreči se gumice oz. tesnila še dobijo, večja težava so tesnila za okna oz. stekla. Teh na trgu ni za dobiti. 

V kolikor ima kdo informacijo, kje dobiti tesnila za stekla oz. okna bom hvaležen. Sicer ni težav, a tesnila ne bodo večna.  

Na vrsti je bil zadnji del vozila. Najprej luči. Te je potrebno pravilno zvezati in paziti, da steklo luči ne poči. Za zelo dobro potezo se je pokazal sistem, da se posamezni deli popišejo in hranijo skupaj. Tako npr. v roke primeš vrečko, na kateri piše zadnja leva luč in v njej je vse, kar spada zraven. Tudi napis, kako jo je potrebno zvezati, da ne bo kaj narobe zasvetilo. In pomaga....lahko verjamete. 

Vsi skupaj - da bo prej končano. Resnično stvari ne bi šle nazaj gor tako hitro, če ne bi bile tako lepo zložene, pospravljene in predvsem popisane.

Kdo jih je popisal se ve, in Vesna je s tem res opravila veliko dela - in to, če ne prej, spoznaš ravno ob trenutkih montaže.