Novice

BAVARSKI GRADOVI

Škocjanski zatok

PRVI DAN: 18. julij 2017 torek

V letu 2017 sva oba srečala Abrahama in praznovala najinih 100 let. V tem letu sva se precej potepala, a na Smrčkovi spletni strani opisujeva zgolj izlete, ki jih prevoziva z njim.

V Abrahamovem letu sva si poleg Bavarskih gradov privoščila še izlet v Pulo in Brione, bivala v hotelu Kempinski v Portorožu in hotelu Piran v Piranu, za krono najine okrogle obletnice, pa sva odšla na križarjene po Kanarskih otokih z ladjo Costa Magica.

A vrnimo se k potovanju s Smrčkom. Za začetek sva si seveda doma, v Šempetru kupila žemljice in švrk v Avstrijo. Stanje števca 36240 km

Enostavno se ne moreva peljati mimo hotela LANDHOTEL TIMMERER. Rogljiček in kava se zjutraj res prileže.

Potovala sva po štajerski deželi, seveda po nama ljubi panoramski cesti in se tokrat, ker je bilo vreme lepše, za trenutek ustavila tudi v HOHENTAUREN.

Verjetno ste ugotovili, da potujeva v smeri Hallstatta in Salzburga. Cilj so Bavarski gradovi, a če se na vaši poti znajdeta takšni dve izletniški točki, potem ni kaj razmišljati. Treba se je ustaviti in uživati.

Čudovita narava in po njej speljana cesta ob lepem vremenu ne moreta razočarati. Pridno sva napredovala in 11.45 uri prispela na najino prvo točko potovanja.

HALLSTATT. Zopet sva tu in zopet sva se odločila, da bova kampirala v kampu TEAM CAMPING KLAUSNER-HOELL. V kolikor niste prebrali najinega prejšnjega potopisa, potem si ga lahko ogledate na povezavi HALLSTATT 2016

Vreme je bilo lepo in odločila sva se, da bova to izkoristila za izlet z ladjico, tokrat nekoliko daljšo verzijo. Res je bilo drugače in ob lepem vremenu tudi potovanje z ladjico bolj zanimivo. Po izletu z ladjico sva se sprehodila še skozi čudovito vasico, ki vas nikakor ne more razočarati.

Potepanje po Hallstattu sva zaključila v pizzeriji, kjer sva si privoščila pico in pivo.

Najino ponovno potepanje v teh koncih si oglejte v albumu HALLSTATT 2017.

DRUGI DAN: 19. julij 2017 sreda

Poslovila sva se od Hallstatta, plačala kamp 31,50 € in si v kraju UV privoščila slovenski zajtrk, žemljice, maslo in marmelada. Stanje števca 36521 km

V mestu Habach, pred Salzburgom se nahaja MANRO - CLASSIC AUTO & MUSIK MUSEUM. Vse podrobnosti o zgodovini glasbe in starodobnikov boste našli na povezavi MANRO - CLASSIC. Lastnik določena vozila daje v najem in prodajo. Lastnik se bo z vami z veseljem pogovoril in izdal še kakšno skrivnost.

Najih sprehod med starodobniki glasbe in klasičnih avtomobilov si oglejte v albumu MUZEJ MANRO

Najin naslednji cilj je bil Mozartovo mesto SALZBURG. V Salzburg sva prispela ob 11.20 uri in se takoj odpravila na ogled, najprej mesta, nato pa še gradu nad njim. Najprej sva torej opravila OGLED TRGOV IN ULIC in se ustavila v Manner kavarni in trgovinici.

Pogled na grajsko trdnjavo HOHENSALZBURG. Na grad sva se povzpela z vzpenjačo in za karti odštela 30,40 €. Grad naju je vsekakor navdušil in na grajskem dvorišču sva si privoščila še kosilo. Vrnila sva se v mesto in si ogledala še Mozartovo hišo in palačo MIRABELL.

Kar krivična sva bila do Salzburga in ga prekmalu zapustila. A Smrček je hotel naprej. Utrinke Mozartovega mesta si oglejte v albumu SALZBURG

Vrnila sva se do Smrčka in plačala parkirnino 14,10 €, ter se ob 16.10 uri, ob prijetnem, vročem vremenu podala proti CHIEMSEE. Smrček se je tako prvič zapeljal v Nemčijo.

Po dobrih dveh urah vožnje sva prispela v kamp HOFBAUER in si najprej privoščila pijačo. Pivo, kako pa, saj sva v Nemčiji. Kamp ima svoj bazen, trgovino, restavracijo in je lepo urejen. Stanje števca 36645 km

Na najino žalost sva ugotovila da v Nemčiji, vsaj v teh koncih, dopoldan vreme še deluje prijazno, popoldan pa so bili hudi nalivi.

Deževalo je vso noč, a proti jutru prenehalo.

TRETJI DAN: 20. julij 2017 četrtek

Zjutraj je nehalo deževati in ob 8.40 uri sva se odpravila na moški otok pogledat, če grad Ludvika II še stoji. Za ladjico sva odštela 16,00 €, za ogled muzeja v gradu pa dodatnih 16,00 €. Ker je fotografiranje v muzeju prepovedano, sva to spoštovala.

Pred ogledom sva si v bistroju pred gradom privoščila kavico in tortico. Notranjost gradu je, verjemite, enostavno bogata in čudovita. Park  in zunanjost pa sva itak poslikala do zadnjega kotička. Po ogledu sva si privoščila kosilo in če niste opazili, zopet dunajski in krompirček, saj sva se tako odločila že doma.

Utrinke prelepega gradu in ludovitih vodometov si oglejte v albumu CHIEMSEE.

nOb 15.30 uri sva se vrnila v kamp in žal je spet pričelo močno deževati.

ČETRTI DAN: 21. julij 2017 petek

Zjutraj se je zopet zjasnilo in sklenila sva, da se odpeljema naprej proti gradu NEUSCHWAINSTEIN. Za kamp sva plačala 50,30 € in se podala na pot.

Notranjosti gradu si nisva ogledala saj bi to lahko storila šele ob 16. uri popoldan. Ker se je ob 13. uri zopet možno pooblačilo in se pripravljalo na neurje. Stanje števca na parkirišču pred gradom 36797 km.

Fotogalerijo pepelkinega gradu si lahko ogledate v albumu NEUSCHWAINSTEIN.

Po ogledu sva se vrnila do Smrčka in opazila, da se vreme ponovno močno slabša. Ker naju je vsak dan popoldan močno "opralo" sva se v hipu odločila, da imava dežja dovolj in odločitev je padla soglasno. Greva domov.

Dež naju je kmalu ulovil in vse do Hallstatta je močno deževalo, nato pa se je vreme umirilo tako, da sva v Slovenijo že pripeljala domov. Ker sva se precej daleč od doma odločila, da greva direktno domov, sva prispela na domače dvorišče šele nekaj po 00.30 uri. V kosu sva prevozila 557 km.

Kljub vsemu je bil dopust zanimiv in ponovno sva videla precej lepega in zanimivega. Stanje števca 37354 km.